Egy darabokra tört Huawei P30 lite története
Az ügyfél délelőtt hozott egy darabokra tört Huawei P30 lite készüléket amit megszeretett volna javíttatni.
Törött kijelzővel, kerettel és hátlappal, ezen felül gyenge akkumulátor volt a panasza.
Tanácstalan volt egy ilyen készüléket illetően, érdemes-e megjavítani? esetleg adatmentést tudunk-e rajta végezni? Van-e hozzá alkatrész?
Ezen kérdések után ajánlottunk neki egy gyári keretes kijelzőt új beszéd hangszóróval és új akkumulátorral+ egy új hátlapot kamera üveggel, az ajánlat elfogadása után átvettük a készüléket és nekiláttunk a javításnak.
Először a hátlapot szedtük le vigyázva az ujjlenyomat olvasó szalagkábelére ezután kiszedtük a csavarokat, levettük a takaró lemezeket és áramtalanítottuk a készüléket.
Mindezek után minden olyan alkatrészt amit áthelyezünk az új keretes kijelzőbe kivettünk és alaposan letakarítottunk, ezután már csak áthelyezni kellett az új keretes kijelzőbe, becsavarni, takaró lemezeket helyükre és mielőtt még bármit is ragasztanánk, a teljes tesztelés elengedhetetlen mielőtt átadjuk a javított készüléket az ügyfélnek.
Délután érte is jött az ügyfél és boldogan vette kézbe a hibátlan készülékét.
Kíváncsiak vagyunk az ügyfelek véleményére is szóval e kérdést neki is feltettük és mondta, hogy nagyon gyorsak, precízek vagyunk és az áraink megfizethetőek.
Ez minket boldogsággal tölt el hisz a legjobb ügyfél az elégedett ügyfél.